Kozaki i botki Femme Los Angeles

Kozaki i botki Femme

Zima to z pewnością najbardziej wymagający sezon dla miłośniczek mody – skompletowanie garderoby, która będzie spełniać zarówno wymogi praktyczne – zapewni termoizolację oraz ochronę przed nieprzychylnymi warunkami pogody – a przy tym estetyczne, to zadanie trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Z tego faktu zdają sobie sprawę projektanci pracujący dla największych światowych marek oraz producenci odzieży, z których usług korzystają miliony osób na całym świecie. Jedną z takich firm jest Femme.

Fenomen botków Femme z Los Angels niewątpliwie tkwi w ich prostocie. Nieprzekombinowane fasony oraz klasyczne modele cieszące się powodzeniem w świecie mody już od wielu lat z pewnością mają duży wpływ na sukces, jaki odniosła marka. Kozaki Femme kojarzą się przede wszystkim z poczuciem stylu i kobiecością – niezależnie, czy w zestawieniu z sukienkami czy spodniami, efekt wyeksponowania nóg, jaki dają, jest równie imponujący. Wyglądają wyjątkowo korzystnie także w towarzystwie długich płaszczy, obszernych kurtek i futer, jednocześnie zapewniając komfort, jeśli chodzi o utrzymanie ciepła. Projektanci odpowiedzialni za ofertę prezentowaną przez markę pomyśleli także o kobietach, które lubują się w nieco bardziej codziennych rozwiązaniach – stworzyli trapery z wegańskiej skóry, które zdecydowanie lepiej od eleganckich kozaków sprawdzą się podczas wyjątkowo ciężkich zim oraz codziennych wyjść.

Obuwie produkcji Femme cieszy się wyjątkową popularnością wśród najbardziej rozpoznawalnych osobistości drugiej dekady XXI wieku. Z firmą współpracują między innymi Kylie Jenner czy Hailey Bieber. Niewątpliwie jest to swego rodzaju gwarancja jakości, ale i walorów estetycznych produktów wytwarzanych przez tę markę. Kunszt i precyzja, z jakimi niezaprzeczalnie wykonywane są zarówno buty zimowe, jak i kultowe sandałki oraz czółenka, to najprawdopodobniej główne powody, dla których gwiazdy zza oceanu tak często wybierają właśnie te modele. W Europie kozaki Femme z Los Angeles są zdecydowanie trudniej dostępne niż w Stanach, dlatego posiadanie ich w tej części globu jest tym bardziej prestiżowe i upragnione przez większość prawdziwych znawczyń i obserwatorek modowych trendów.

W erze niezwykle pozytywnego trendu, jakim jest dbałość o środowisko oraz ograniczanie zanieczyszczeń wynikających z procesu produkcji ubrań, założyciele marki postanowili i w tym aspekcie wyrazić godny do naśladowania światopogląd. Z uwagi na fakt, że produkcja ubrań jest aktualnie na drugim miejscu w rankingu przedstawiającym przemysły zanieczyszczające środowisko, dodatkowo wykorzystując do tego ogromne ilości wody i wytwarzając odpady chemiczne, zarząd marki postanowił zadbać o dobro Ziemi, kierować się zasadą przewagi jakości nad ilością i zrezygnować z masowej produkcji. Dodatkowo wszystkie materiały, z których tworzone są produkty opatrzone logo marki Femme, są wegańskie. Firma wykorzystuje surowce z odzysku, przetwarza je, a następnie używa ich do produkcji obuwia. Mimo że coraz więcej producentów zwraca uwagę na bycie eco-friendly, Femme zdecydowanie jest jednym z liderów na rynku w tym temacie – może być wzorem do naśladowania dla innych marek.

Mówiąc o marce, nie sposób nie wspomnieć o poruszającej historii kobiety, która stoi za jej powstaniem. Jannis Tello, bo o niej właśnie mowa, to mama trójki dzieci. Sama przyznaje, że warunki, w jakich przyszło jej dorastać, to z pewnością sceneria, która jako ostatnia skojarzyłaby się komukolwiek ze środowiskiem wywyższającym ponad wszystko modę i dobry styl. Podkreśla jednak, że wyzwania, jakie postawiło na jej drodze życie w okresie dorastania, nauczyły ją doceniać wartość wielu spraw, co również przełożyło się na to, co ceni sobie, przewodząc własnej firmie.